Transit 24

Transit 24

Serwis Samochodów Dostawczych

Specjalistyczny Serwis Pojazdów Dostawczych to pakiet usług i działań dostosowany do specyfiki użytkowników samochodów dostawczych będący  unikalnym rozwiązaniem na rynku.

Korzyści:

Oferta, Standardy, Organizacja, Serwisy Pojazdów Dostawczych Ford zapewniają klientom:

  • zminimalizowanie czasu naprawy – szybkie przywrócenie dyspozycyjności pojazdu, 
  • zmniejszenie zakłóceń transportowych w działalności firmy klienta, 
  • zachowanie mobilności w przypadku unieruchomienia pojazdu lub przedłużonej jego naprawy, 
  • konkurencyjne koszty eksploatacji pojazdu.

Standardy:

Priorytet w przyjęciu do serwisu - dostosowanie godzin otwarcia serwisu do potrzeb klientów, wydzielenie specjalnych - wygodnych parkingów dla Transitów. Przyjęcie i oględziny pojazdu na wydzielonym stanowisku recepcyjnym. Możliwość pozostawienia pojazdu w godzinach nocnych na parkingu serwisu w celu wykonania przeglądu lub naprawy jak najwcześniej w dniu następnym.

Godziny otwacia serwisu:

  • pn-pt: 7.00 - 18.00
  • sob: 8.00 - 14.00

Dedykowany Doradca Serwisu Pojazdów Dostawczych - przyjęcie do serwisu przez doświadczonego specjalistę, znającego dokładnie specyfikę w/w pojazdów, a także oczekiwania klienta instytucjonalnego, właściciela - użytkownika pojazdów dostawczych Ford : Transit, Connect, Van Fiesta, oraz Ranger.

Dostępność niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych w magazynie serwisu oraz możliwość sprowadzenia części do zakończenia ewentulanej naprawy w przecięgu 24h.

Gwarancja 24 miesiące na wszystkie usługi i części zamienne.

Oferowanie zapewnienia mobilności - zapewnienie mobilności klienta Serwisu Pojazdów Dostawczych w czasie pozostawienia samochodu w serwisie. Umożliwia to ponad 100 pojazdów Transit przygotowanych specjalnie dla użytkowników Pojazdów Dostawczych. Przejrzysta oferta rozwiązań mobilności jest publikowana w siedzibie dealera i proponowana podczas umawiania wizyty.

Aktywna komunikacja z użytkownikami/właścicielami pojazdów dostawczych obejmująca regularne badanie stopnia zadowolenia po każdej wizycie w serwisie oraz systematyczne kontaktowanie się przedstawicieli dealera z administratorami parków pojazdów dostawczych w celu poznania ich oczekiwań i następnie proponowanie odpowiednich rozwiązań serwisowych.

Wyposażenie techniczne serwisów pojazdów dostawczych to dysponowanie kilkoma dobrze wyposażonymi stanowiskami do obsługi pojazdów o udźwigu powyżej 4500 kg oraz pełnym zestawem narzędzi serwisowych. Stanowisko recepcji przejazdowej serwisowej jest przystosowane do obsługi pojazdów z wysokimi zabudowami. Serwisy dysponują myjniami przystosowanymi do mycia pojazdów dostawczych.
Assistance 24h – holowanie unieruchomionych pojazdów dostawczych do serwisu, a także w ramach możliwości dealera, oferowanie pojazdu zastępczego do przewiezienia ładunku unieruchomionego pojazdu klienta, do miejsca docelowego, jeżeli jest to konieczne.

Proces obsługi i komunikacji opisany jest praktycznymi procedurami wynikającymi z najlepszych doświadczeń Forda zorientowanych na klientów i użytkowników pojazdów dostawczych. Nowoczesna organizacja Serwisów Pojazdów Dostawczych Ford pozwala w pełni na skupieniu się na bezpośredniej obsłudze naszych klientów.

Dane kontaktowe

  • tel. (85) 742 56 46, 742 45 02, 744 16 52, wew. 32, 51, 52; 
  • fax (85) 744 16 47
  • e-mail: serwis@autohobby.com.pl 

Kierownik Serwisu 

  • Krzysztof Łoniewski tel. 694 445 526

Doradcy Serwisowi

  • Tomasz Jaźwiński tel. 694 445 525
  • Sławomir Piotrowski tel. 664 444 111
  • Dariusz Frankowski tel. 600 477 850

Dane kontaktowe

  

Obsługa Floty (BSC)

Całodobowa Pomoc Drogowa

kom. 664 444 111